6 Haziran 2023 Salı

Bayan March - Virginia Feito

 


Martı Yayınları'ndan Ocak 2023'de çıkan 345 sayfalık kitabımızı Doğukan Bal çevirmiş. Yazarımız Virginia Feito, 88 doğumlu İspanyol yazar, bu kitap da yazarın ilk kitabı. 

Son günlerde ben mi kafamı kitaba veremiyorum yoksa güzel bir kitaba mı denk gelemiyorum bilmiyorum, hep yarım bırakıyorum kitapları. Bayan March'ı okuyabildim, gerçi biraz içimi kararttı, sinirimi bozdu ama... Güzel yazılmış olduğu inkar edilemez...

Kitap Bayan March'ın hezeyanları üzerine, her şey fırıncı kadının onu ünlü bir yazar olan kocası George'un son kitabında anlattığı, kimsenin sevmediği hayat kadınına benzetmesiyle başlar... Bir kere dengesi bozulan Bayan March'ın hezeyanlarınun ardı arkası kesilmez... Özellikle genç bir kadının cinayete kurban gittiğini öğrenince, kocası George'un katil olabileceği şüphesi onu iyice rahatsız eder...

Güzel yazılmış ama nedense benim biraz sinirimi bozan bir kitap oldu... Keyifli okumalar dilerim:)


18 yorum:

  1. İlginç bir kitapmış ama hem kapak hem kitap ismi sönük geldi bana, kitapçıda falan görsem bakmazdım yani. 😅 Güzel yazılmış olması iyi ama benim sinirlerim de çabuk bozulur. Tanıtım için teşekkürler Erencim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnstagram'da tanıtımını görüp merak etmiştim Duygu'cum, ama böyle oldu bu sefer... Sinirimi bozdu dediğim mesela bence yaşlanma sürecini biraz rahatsız edici anlatmış... Çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  2. hımmm bir gıcıklık var yani kitapta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var Deepcim gerçekten... obsessions a başladım bu arada:)

      Sil
    2. good. ya ne çok dizi var yaaa :)

      Sil
    3. sayende öğreniyoruz..:)

      Sil
  3. Kitap kapağı biraz nostaljik kokuyor. Nostaljik kitaplar piyasada çok var sanmıyorsam, insan bir süre sonra sıkılıyor. Kitap kapağının, içeriğe uygun olması lazım. İçerik uygun mu bilmiyorum ama belki bu yüzden bu tür kitaplar sıkıntılara neden olabiliyor.. Tahminim bu yönde.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nostaljik değil de geleneksele bağlı bir baş karakter var Ertuğrul Bey, bir de kapaktaki böceğe dikkatinizi çekerim, o bakımdan orijinal diyebiliriz:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
    2. Ya ben o hamam böceğini nasıl görmedim, kapağı inceledim sanıyodum, siz söylemeseniz hiç farkına bile varamıcaktım, sağloun... Ah hamam böceği naptın sen böle..🙂

      Sil
    3. Bir hamam böceği ile kapak bizden geçer not alıyor Ertuğrul Bey:)) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. Son zamanlarda bendeniz de kitaplara odaklanmakta güçlük çekiyorum. Ancak iptila olunacak kitaplara sarmam bundandır son bir yılda. Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son yazınızı okuyunca anladım sebebini:) Aynı durumdayız ondan herhalde:)

      Sil
  5. bazen okuduğumuz kitapla eş zamanlanamıyoruz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Bahar'cım doğru zaman doğru kitap..:)

      Sil
  6. Son zamanlarda bende güzel kitap bulmakta zorlanıyorum, yeni kitaplar da eskisi kadar cok basilmiyor sanki 😔
    Keyifli okumalar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok haklısınız Gül Hanım, son okuyup beğendiğim kitap Sirke Kız, 2018 basımı ama hoş bir kitap, Shakespear Yeniden serisi:) keyifli okumalar, sevgiler:)

      Sil
  7. Kitabı hiç görmemiştim, yazarı da okumadım daha önce. Benim sinirlerim de bozulabilir okuyunca, o yüzden okumasam daha iyi:))) Önce elimdeki kitapları bitirmem gerekiyor, çok birikti gerçekten:) Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani çok sinir bozucu değil aslında da kadının yaşlanması sanki çok dramatik bir olaymış gibi bir hava vardı, o beni rahatsız etti sadece:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...