8 Ağustos 2023 Salı

Komşu Kapanı - Mark Edwards

 

Temmuz 2019'da Epsilon Yayınları'ndan çıkan 296 sayfalık romanı Müge Hestbaek çevirmiş. Yazarımız 1970 İngiltere doğumlu (ve tam da tahmin ettiğim gibi, bu tür gizem-gerilim romanları yazmak için oldukça ideal bir burç olan akrep burcuna mensup:)). Yazarın ilk eseri olan romanın orijinal ismi "saksağanlar" ; daha önce başka yerlerde okuduğum kadarıyla İngiltere'de saksağanlar uğursuz kabul ediliyor ve saksağan gören kişi onun lanetini çekmemek için gayet kibar bir şekilde ve ciddiyetle "nasılsınız bay saksağan? umarım aileniz de iyidir," vs gibi şeyler söylüyor...

Gelelim romanımızın konusuna; Jamie ve Kristy genç ve birbirlerini çok seven bir çifttir, ilişkileri ciddiyet yolunda ilerlerken büyük bir hevesle birikimlerini birleştirerek çok beğendikleri bir ev satın alırlar. Evleri 4-5 dairelik mütevazi bir apartmandadır. Binadaki komşuları sempatik insanlar gibi gelir başta. Özellikle tam altlarında oturmakta olan Chris ve Lucy; Lucy Kristy gibi hemşiredir, Chris de Jamie gibi yazılım sektöründe çalışmaktadır. Ortak tarafları çok olan iki çift arkadaşlık etmeye başlar. Ancak Chris ve Lucy'de garip bir şeyler vardır... Çok geçmeden Jamie ve Kristy kötü şeyler yaşamaya başlarlar, olayların sorumlusu ise Chris ve Lucy gibi gözükmektedir...

Kitabı çok beğendim, son sayfaya kadar sıkmadan, tempoyu hiç düşürmeden ilerliyoruz. Konu oldukça merak uyandırıcıydı, şu aralar okumakta zorlanan ben kısa sürede okudum bitirdim kitabı. Keşke yazarın  diğer kitapları da dilimize çevrilse. Bu arada yazar bu kitabını kendi yaşadığı olaylardan esinlenerek yazmış... Sürükleyici, heyecanlı bir şeyler okumak isteyenler kaçırmasın, keyifli okumalar:)


14 yorum:

  1. Kapak güzel görünüyor, yazarı hiç okumamıştım. Ben de akrep burcu olarak sevineyim bari. 😀 Yorumunu okuyunca merak ettim kitabı, teşekkürler Eren. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben çok beğendim Duygu'cum oldukça merak uyandırıcıydı, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  2. İlginç bir kitaba benziyor. Goodreads listeme alayım. Sevgiler ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça sürükleyicidiydi Derya Hanım, yorumunza teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Sürükleyici ve heyecanlı olarak fantastik romanlar okuduğum için, bu hayatın içinden değişik geldi bana. not alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle tavsiye ederim, bu tür kitaplar arasında oldukça başarılı:)

      Sil
  4. ooooo o zamansa filmini de yapsınlar :)

    YanıtlaSil
  5. Niyeyse böyle kitaplarda çok geriliyorum ben şimdilik bekleteyim. Elinize sağlık Eren Hanım keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız zaten yazar yaşadığı olaylardan ilham almış, biraz gerçeğe dayanıyor yani:)) çok teşekkür ederim yorumunuza Gül Hanım keyifli okumalar:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. seveceğini düşünüyorum, keyifli okumalar:)

      Sil
  7. bu günlerde sürükleyici kitaplar iyi oluyor:) teşekkürler güzel yorumun için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah valla öyle Bahar'cım, okuyamayanlara duyurulur:))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...