2 Ocak 2019 Çarşamba

Aşkın İstilası “Dem” - Metin Hara




Metin Hara ismini duymayan yoktur herhalde. Onun adını önce ilk kitabı Yol ile duymuştuk, ardından da Adriana Lima ile olan aşkıyla. Dem kitabı aslında Ekim 2016’da çıktı ama ben şimdi okuma fırsatı buldum. Destek Yayınları’ndan çıkan kitap 487 sayfa. Yol kitabında Çıraklık eğitimi vardı, bu kitapta ise Kalfalık düzeyine çıkıyoruz. Biraz daha yoğun bir kitap olduğunu söyleyebilirim. Yazar yine bol bol kendi hayatından örnekler veriyor. Yine bol bol egzersizler var. Beni okurken hep çok pozitif hissettiren bir kitap oldu. Fazla irdelenecek bir kitap değil zaten, konuya ilgisi olanlara tavsiye ederim. Keyifli okumalar:)

14 yorum:

  1. kitaba daha doğrusu yazara karşı önyargılıyım desem ayıp etmiş olur muyum ? bu önyargıdan dolayı da kitaplarını hiç okumadım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle önyargılıyım çoğu zaman Dilek'cim ama bence bir şans verebilirsin..:) sevgiler:)

      Sil
  2. Şaşırdım ilk kez duydum

    YanıtlaSil
  3. Genç çocuk, tarzim olmasa da başarılı oldu tebriği hakkediyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok takdir ediyorum çok güzel projeleri var ve kitapları çok başarılı:)

      Sil
  4. valla ne yalan sölim duymadım bu ismi 🤔 ama anlatımınıza göre bayağı populer o zaman..çıraklıktan kalfalığa yükselmek,onun için iyi olmalı..🙂 bilgiler için,emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok popüler Ertuğrul Bey :)) ben teşekkür ederim yorumunuz için:)

      Sil
  5. Metin Hara'yı çok seven arkadaşlarım var ama ben henüz kitabını okumadım. Belki bir gün yollarımız kesişir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki Şule'cim, kitapları kesinlikle kolay okunuyor ama gözün korkmasın:)

      Sil
  6. bu yazarın bir kitabını okuyum diyom ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oku Deepcim hem çok pozitif hem de kolay okunuyor:)

      Sil
  7. Yol kitabi var bende daha okumadim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Derya Hanım seveceğinize inanıyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...