11 Kasım 2019 Pazartesi

Fobi - Wulf Dorn




Daha önce yazarın Hain Yüreğim isimli kitabını okumuş ve beğenmiştim, o nedenle yazarın başka kitaplarını da okumak istedim ve Fobi’den başladım. Yazar 20 yıl bir psikiyatri kliniğinde çalışmış, dolayısıyla kitaplarında psikolojinin yeri büyük. Hain Yüreğim’de de aynı şekildeydi. Analdığım kadarıyla Fobi bir yerde yazarın ilk kitabı Psikiyatrist’in devamı gibi, çünkü kahramanlarımızdan Mark Behrendt o romanın baş kahramanıymış, bu romanda da baş rollerden birinde.

Kitabımız 2013’te yazılmış, Pegasus Yayınları’ndan Temmuz 2018’de çıkmış.346 sayfa, çevirisi Regaip Minareci’ye ait, güzel bir çeviri.

Kitabın konusu oldukça ilginç, tahminen 30larının ortasında olan Sarah bir akşam oğlu Harvey ile evlerinde uyumaktadır, kocası Stephen sık sık olduğu gibi iş gezisindedir, gecenin bir vakti alt kattan sesler gelince Sarah eşinin geziden erken döndüğünü düşünür ama gelen eşi değil onun kıyafetlerini giyip onun gibi davranan tuhaf bir adamdır... Bu olay herşeyin başlangıcı. Bu büyük gizemi çözebilmek içim polisten destek göremeyen Sarah, o sırada bir cenaze töreni için şehirde bulunan yakın arkadaşı psikiyatrist Mark Behrendt’ten yardım ister.

Özellikle kitabın ikinci yarısında elimden bırakamadım, son derece sürükleyiciydi. Psikiyatrist, Oyunbaz ve Şizofren de yazarın okumak istediğim diğer kitapları. Keyifli okumalar dilerim...:)


18 yorum:

  1. bir dönem bu kapağı bir hayli gördüm ama korkunçludur diye okumadım, psikolojisi yoğun diyorsan okurum tabii +150 yıl daha yaşarsam :DDD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzeldi bayağı Eylem'cim hain yüreğim de çok iyi onu da sevmiştim:)

      Sil
  2. ay ben de okudum üç dört dorn. dorn çok iyii :) en sonda yazdıkların zaten en önemlileriii. ay hain yüreğim de iyiydiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hain yüreğim evet senin sayende keşfetmiştim onu ya çok iyi yazar:)

      Sil
  3. Paylaşım ve tanıtım için teşekkürler yazarı duymadım sanırım çok kitap okumadığımdan saygılar :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ismi duyulmuş bir yazar değil:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  4. Çok ilginç bir kitap konusu varmış... çok merak ettim kitabı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok iyi bir kitaptı, tavisye ederim Emine Hanım, sevgiler:)

      Sil
  5. Psikiyatrist'i okumuştum, bunun devamı gibi olduğunu bilmiyordum ama Psikiyatrist'i unuttum zaten :D Yazarı sevmiştim, akıcıydı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle güzel bir kitaptı, başka kitaplarını da okumak isterim yazarın, yorumuna teşekkür ederim:)

      Sil
  6. Evet, bu yazarın kitabı son dönemlerde çok beğeniliyor. Ben henüz kendisini okumadım ama denk gelirsem okumak isterim. Yorum için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Şule'cim sürükleyici oldukça, ben teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  7. Yazardan hiç okumadım. Bu konuları eskiden epeyce seviyordum bu aralar pek okumuyorum ama aklımda bulunsun. Elinize sağlık Eren Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tavsiye ederim Gül Hanım, özellikle Hain Yüreğim'i sevmiştim, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  8. Yazinizi okurken bile heyecanlandim. Sevdigim bir tarz kütüphaneye bakayim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeneceğinizi sanıyorum Derya Hanım teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...