24 Kasım 2019 Pazar

Surrey Üniversitesi Eğitim Programları Neler?




Geçmişi 119 yıl öncesine dayanan 1966 yılından bu yana üniversite olarak eğitim vermeye devam eden
Surrey Üniversitesi dünyanın pek çok ülkesinde çok büyük bir ilgi görüyor. Her yıl çok sayıda yabancı
öğrencinin eğitim için başvurduğu bu üniversite kaliteli eğitimi ile adından söz ettiren ender eğitim
kurumlarından biri olarak değerlendiriliyor. Türkiye’de ise University of Surrey programları son
dönemde daha fazla ilgi çekmeye başladı. 
Bu üniversitelerin hangi bölümlerinde ne olduğu ya da üniversitede eğitim almak için nasıl bir prosedür
yerine getirmek gerektiği gibi konularda sıklıkla araştırma yapılıyor. Çünkü daha fazla sayıda genç
üniversite eğitimi almak için rotasını bu okula çevirmek istiyor. Üniversitenin pek çok bölümü dünya
sıralamasında ilk 20'ye girmeyi başarmış durumda ve bu bölümler her geçen yıl daha fazla sayıda
kişiden talep görüyor.
Üniversitede işletme, ekonomi, hukuk, politika, mühendislik, fen bilimler ve matematik bölümleri en
çok tercih edilen ve dünya sıralamasında da üst noktalarda bulunan bölümler oluyor. Öğrencilerine
son derece yaratıcı ve yenilikçi bir eğitim programı ile seslenen bu üniversitede okumanın bir ayrıcalık
olduğundan da söz edebiliriz. Öğrencilere sürekli olarak araştırma yapmaları yönünde telkinde
bulunuyor ve üniversitenin kütüphanesinin 24 saat açık olduğunu da belirtmek gerekiyor. Kütüphanede
400 binden fazla kitap bulunuyor.  Günün diledikleri herhangi bir saatinde öğrenciler bu kütüphaneden
faydalanabiliyor.
Söz konusu üniversitenin YÖK denkliğinin bulunup bulunmadığı da merak ediliyor.  Bu üniversitenin
YÖK denkliği mevcut ve üniversitede eğitim alanların diploması ülkemizde geçerli oluyor.  Bu nedenle
herhangi bir endişe duymadan rahatlıkla söz konusu üniversiteye başvuru işlemlerinizin
gerçekleştirilmesini sağlayabilirsiniz. Ancak tahmin edebileceğiniz gibi okula kayıt alabilmeniz için bazı
koşullara uygun olmanız lazım…
Bu noktada ICES Turkey  eğitim danışmanlığı firmasından faydalanabilirsiniz. Söz konusu üniversiteye
kayıt yaptırabilmek için hangi koşulları yerine getirmeniz gerektiği ya da hangi belgelere sahip olmanız
gerektiği gibi merak ettiğiniz tüm sorularda size rehberlik edebiliyorlar. Hatta üniversiteye kayıt
olabilmeniz için gerekli başvuru işlemleriniz de yapılabiliyor. Daha detaylı bilgi almak istiyorsanız
internet sitesine tıklayabilirsiniz.

Görsel:https://www.studentcrowd.com/university-l1003004-s1008471-the_university_of_surrey-guildford

8 yorum:

  1. Denklik konusu neden net değil sanırım bu sorun ülkemize has bir şey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu üniversitenin YÖK denkliği mevcutmuş:) teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  2. hayırdır, üni arayışında mıyız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben artık almayayım da, genç arkadaşlara..:))

      Sil
  3. hımm lazım olabilir hıhıms :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir fırsatmış 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...