18 Kasım 2019 Pazartesi

İlk Aşk - Turgenyev

Kum Saati Yayınları’ndan 2004 yılında çıkmış kitabımız. Kitapta yazarın ilk adı, yazar hakkında bilgi, kitabın hangi yılda yazıldığı, çeviriyi yapan Mustafa Bahar’ın kitabı hangi dilden çevirdiği gibi bilgileri göremiyoruz maalesef...

Daha önce yazarın Babalar ve Oğullar romanını okumuştum. İlk Aşk da yazarın sevilen romanlarından biri. 104 sayfalık romanımız seçkin bir ailenin oğlu olan 16 yaşındaki Vladimir’in ilk aşkını anlatıyor...
Bir sayfiyeye taşınan Vladimir, onlara komşu olan düşkün prensesin kızı 21 yalındaki güzel Zinaida’ya aşık olur. Zinaida bu güzelliğinin farkındadır ve çevresinde ona pervane olan aşıklarıyla oynamaktan zevk alır. Ama bir gün gençkızın tavırları aniden değişir, çünkü o da aşık olmuştur... Peki kime? Bu gizem kitabın sonlarına kadar korunuyor. Son ise Türk filmlerini aratmıyor:)

Uzun hikaye tarzında, romantik, hoş bir kitaptı, tavsiye ederim, keyifli okumalar:)



22 yorum:

  1. Çevrildiği yazmaması ilginçmiş.

    YanıtlaSil
  2. Selam Eren'cim. Yazarın her iki kitabını da okudum ve tercihim "İlk Aşk" tan yana.
    Babalar Ve Oğullar kitabının arka kapak yazısı, tanıtım yazsısı ile alakasının olmaması beni üzmüştü. Belki çeviri yanlıştı bilemiyorum.
    İyi geceler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir yayınevi önemli gerçekten Gülşah'cım, bazen güzel bir kitaptan bile soğutabiliyor, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  3. Babalar ve Oğullar'ı çok sevmiştim, Klara Miliç'i pek sevmedim yazarda berabere kalmışım durumu var:) BU kitabı hiç bilmiyordum ama güzel görünüyor. Elinize sağlık Eren Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. babalar ve oğullar'ı daha çok sevmiştim sanki:) çok teşekkür ederim yorumunuza Gül Hanım, sevgiler:)

      Sil
  4. ilk aşk kitabı tanıtımı için teşekkürler bu kız çok can yakacak gibi duruyor bir de nacizane bir kaç yerde har hatası var birde birleşik yazılmış kelimler bilgilerinize..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dikkatli okumanız için çok teşekkür ederim, maalesef hatalar olabiliyor, uyarınızı dikkate alacağım..:)

      Sil
  5. Ben de sevmiştim ama konusu çok aklımda kalmamış :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurken güzeldi de aynen bende de çok iz bırakmadı:))

      Sil
  6. aşkı da nihilistçe mi anlatmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. itiraf edeyim kitap bende iz bırakmamış, okuyalı bir kaç ay oldu, unutmuşum bile..:)

      Sil
  7. bu yayınevine bulaşmıyoruz o halde :D

    YanıtlaSil
  8. Ben bunu daha önce de görmüş aramış bulamamıştım sitelere bakayım tekrar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Sevim Hanım nadirkitap'ta da bulabilirsiniz:)

      Sil
  9. Ben de yazarı ''Babalar ve Oğullar'' kitabından tanımıştım. İlk aşk kitabının konusu da biraz o kitabın konusunu andırıyor sanki. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Babalar ve Oğullar da benziyor evet, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  10. okunurmuş hımms :) ah bazarov yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazarov çok ilginç bir karaktermiş gerçekten evet Deepcim:)

      Sil
  11. Romantik kitapları severim hele de bahçede keyifle okuyorsam. Rus yazarlari zaten cok severim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iyi bir yazar Derya Hanım teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...