4 Kasım 2019 Pazartesi

Yalnızca Yavaşladığında Görebileceğin Şeyler - Haemin Sunim



Kitabımız Pegasus Yayınları’ndan Ocak 2018’de çıkmış, ben de alalı bir seneden fazla olmuştur sanırım, başucumda tutup vakit buldukça 3-5 sayfa okuyarak bitirdim kitabı. 265 sayfalık kitap aslında bol illüstrasyonlu ve çoğu sayfadaki yazı miktarı az, yani bence yaklaşık 150 sayfalık bir kitap da olabilirmiş.

Çevirisini Sevinç Seyla Tezcan yapmış. Yazarımız Güney Kore’nin en itibarlı Zen Budist öğretmenlerinden ve yazarlarından biri olarak tanıtılmış. Twitter ve facebook’ta takipçi sayısı bir milyondan fazlaymış.

Kitabımız sekiz bölümden oluşuyor; dinlen; farkındalık; tutku; ilişkiler; sevgi; hayat; gelecek ve spiritüellik isimli bölümlerden oluşuyor. Yazar çoğunlukla kendi yaşadıklarından hareketle konuyla ilgili kısa kısa paylaşımlarda bulunmuş. Basit görünen ama derin anlamlı ve üzerinde düşündüren cümleler... Kitabı beğendim, sizi bambaşka bir hayata sürükleyeceğini düşünmeyin ama dediğim gibi anlamlı, faydalı ve düşündürücü... Keyifli okumalar dilerim:)


14 yorum:

  1. farkındalık artıranlardan biri de Nihan Kaya , benim son zamanlarda okuduğum :D aklında olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Eylem'cim birkaç kitabını okudum hepsi de süperdi..:)

      Sil
  2. Hiç bana göre değilmiş:)) Elinize sağlık Eren Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet sizin bu tarzı sevmediğinizi biliyorum:) teşekkür ederim Gül Hanım:)

      Sil
  3. Yavaşlamayla ilgili bir yazı planlıyordum tam denk geldi:) İlgi çekici bir kitaba benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süper, yazınızı merakla bekliyoruz o zaman:)

      Sil
  4. Yatarken 3-5 sayfa okuyup kitabı kapatıp yatmayı öğrenirsem, sorun kalmıcak sanırım. Zira ne zaman yatarken elime kitap alsam, en az bi saat okuyorum ve uykuda olmam gereken zamanı bi güzel yeyip bitiriyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) sürükleyici bir kitapta dediğin gibi oluyor aslında Bahar'cım:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  5. Pegasus yayın evini pek sevmem lakin kitabın ismini çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) ismini ben de çok sevdim, kendisi de güzel tavsiye ederim, teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  6. ay bunu çok severim herhalde. kısa derin yazılar, resimler filan, hemi de zen budist. veriii good :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bence de tam senin seveceğin gibi, veri veri guuud:)

      Sil
  7. Hayatı yavaşlatmak gerçekten farkındalığı arttırıyor 😊

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...