2 Mart 2020 Pazartesi

Duvardaki Kız - Jessica Miller


Biliyorsunuz çocuk kitapları okumayı çok seviyorum, İş bankası Yayınları da en sevdiğim yayın evlerinden biri. Kadıköy'e her gidişimde mutlaka bakarım çocuk kitaplarına. Duvardaki Kız'ı da böyle bir seferde keşfetmiştim. 2019 yılında çıkmış kitabımız 216 sayfa. Ülker Yıldırımcan çevirmiş kitabı. Ben akşamları yatmadan önce okudum çocuklara... Hoş bir kitaptı, benim hayal gücümü oldukça çalıştırdı diyebilirim. Kahramanımız Elizabeth (ve tabi hayali arkadaşı Zenobia), annesi onları terk ettikten sonra, babasıyla beraber onun büyümüş olduğu Solgunlar Köşkü'ne yerleşirler. Burada Elizabeth (ve tabi ki Zenobia) çok ilginç bir maceraya kapılır... Kitap 12 yaş üstüne uygunmuş ama ben 6,5 yaşa okudum bence rahatsız edici bir unsur yoktu... Hafif korkutucu şeyler vardı ama en azından benimkiler korkmadı diyeyim en azından:) Keyifli okumalar dilerim...





18 yorum:

  1. Selam.
    Çocuk kitapları okumak ayrı bir zevk benim içinde.
    İndiğimde Kadıköy'e bende bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Gülşah'cım, işbankası yayınları zaten çok güzel..:)

      Sil
  2. Ne guzel.ya akşamları kitap okumanız birlikte

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok keyifli gerçekten Sevim Hanım, şu ara da kış masallarını okuyoruz:)

      Sil
  3. Çocuk kitaplarının ayrı bir güzelliği var. Teşekkürler tanıtım için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle, ben teşekkür ederim yorumunuz için..:)

      Sil
  4. hımmm çok şirin belliii iyii okunuuur :)

    YanıtlaSil
  5. "Duvardaki Kız Elizabeth, sıradışı ve korkusuz arkadaşı Zenobia ile birlikte Solgunlar Köşkü'ne taşındığında çok tuhaf şeyler olmaya başlar.." 🙂 İnternetten baktım da 9-10 lira civarındamış..İyiymiş,alıp okumak lazım,çocuklarımıza da okutmak lazım bence..Emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. araştırmanızı yapmışsınız yine Ertuğrul Bey:) kesinlikle çok hoş çok keyifli bir kitap, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil
  6. sansürsüz di mi :) yumuşatarak okuduğun da oluyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sansürsüz evet:)) evet hafiflettim bazı kısımları Burcucum:))

      Sil
  7. Kitap okuma seansı harika :)) Kapağı da pek güzel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz bu arada Bahar Masalları'na geçtik:)) evet önce kapağa vurulmuştum zaten:)

      Sil
  8. Bir ara bende T. İş Bankası'nın çocuk kitaplarına bakacağım, zaman yaratıp gitmeli:) Elinize sağlık Eren Hanım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çocuk kitaplarında favori yayınevim Gül Hanım, neler keşfedeceksiniz merak ediyorum, teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  9. bazı çocuk kitaplarını bilhassa büyük iken okumak lazım belki de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle haklısın Eylem'cim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...