9 Kasım 2020 Pazartesi

Aynalı Tılsımlar Dükkanı - Melda Kamhi Kosif


 

Destek Yayınları’ndan Ocak 2020’de çıkan kitabımız 152 sayfa. Ben kitabı instagramda görmüştüm. Arka kapak yazısı, tılsımların da işin içinde olduğu bir mum dükkanı; mum yapma kursunda biraraya gelen beş karakterin yaşamlarını değiştirecek kararları vs. ilginç gelmişti. Neyse önce kısaca konuyu anlatayım. Annesinden kalan mum dükkanı elden çıkarmak durumunda kalan Efsun, son bir mum yapım atölyesi düzenler, gelen kursiyerlerin hepsinin bir hikayesi vardır, Efsun’un da hikayesi başkadır, özellikle annesinden kalan günlüğü bulmasıyla iyice kafası karışır.


Yazar, araya enerji, renkleri kokular gibi konuları da katarak bir kurgu yapmış, ama konu çok düz, oldukça tahmin edilebilir, biraz yüzeysel kalmış diyebilirim. Keyifli okumalar dilerim...

 

 

 


16 yorum:

  1. Eğer bu yorumu okumasam kitabın adı ve kapak tasarımı beni cezbedebilirdi :) Ama artık onlar da pek işe yaramaz :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet ben de kapağa ve isme kapıldım:)) çok teşekkür ederim yorumunuza, neşeli sevgiler:))

      Sil
  2. hımmm sipiritualizm yanee :)

    YanıtlaSil
  3. Kapak hakkaten fena değilmiş:)
    Bazen şöyle kafa dağıtmalık, seni rengarenk bir âleme sürükleyecek, yazımı da çevirisi de sınıfı geçmiş şeyler okumak istiyorum, ama bu kitap o kitaplardan değilmiş.
    Selamlar Erencim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Narda'cım... kesinlikle, şu an Anne'i okuyorum (yazar lucy maud montogomery) ben ephesus yayınevininkini aldım ve bayıldı, rastgelirsen dizisi de şahane, tavsiye ederim, sevgiler.:

      Sil
  4. Kitabın kapağı çok hoşmuş:)

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık Erencim, iyi oldu bu inceleme. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldim Emre'cim güzel yorumun için teşekkür ederim:)

      Sil
  6. İşin içinde tılsımlarda olunca,kitap daha gizemli oluyor..Kitap da çok hoşmuş gerçekten..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünmüştüm Ertuğrul Bey:)) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Mumları çok seviyorum. Tam benim ilgi alanıma göre bir kitap yani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de çok severim, romanın en çok o kısmı hoşuma gitti zaten:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...