1 Nisan 2021 Perşembe

Mutlu Yıllar Sana :)

 


Eveeet, bir yılı daha geride bıraktık. En az kendi doğum günüm kadar önemli bir gün bugün benim için. Bu sene daha çok sağlık konulu, uzun süre elimde gezinen kitaplar okuduğum için okuma hızım ve blogumla geçirdiğim süre azaldı biraz. Ama okuduğum kitapları paylaşma isteğim ve blogumun hissettirdiği mutluluk tabi ki azalmadı. Her zamanki gibi bu güzel ortam ve vefakar blogger dostlarımın varlığı karşısında minnettar hissediyorum. İyi ki varsınız. Daha nice güzel yıllar burada, sizlerle olabilmek dileğiyle... Sevgiler:)


30 yorum:

  1. Nice nice yaşlara olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dileklerinize:)

      Sil
  2. gözüme toz kaçtı :) maşallah maşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de soğan doğramıştım:)) çok teşekkür ederim Deepcim:)

      Sil
  3. Yazı ve yorum dolu nice yıllara :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel dileklerinize:)

      Sil
  4. Nice nice mutlu sağlıklı yıllara Eren Hanım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sağ olun Gül Hanım hep birlikte inşallah, sevgiler:)

      Sil
  5. Vay canına, kocaman bir genç kız olmuş desene:) Nıce yıllara Eren'cim, iyi ki varsın ve iyi ki yazıyosun:)Çok kalp,çok öpücük:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Bahar'cım:D sizin gibi değerli dostlarla nice güzel yıllara, çok teşekkür ederim, çok kalp çok öpücük:)

      Sil
  6. Daha nice yazılara Eren'cim 🙏🏻 🎉🎈🎊
    Sağlık olsun gerisi gelir canım.
    Sevgiler. 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah'cım güzel yorumuna çok teşekkür ederimm, sevgiler:)

      Sil
  7. Nice yıllara:) Blog yazmanın keyfi bambaşka, benim deyimimle büyülü dünya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum, çok teşekkür ederim güzel dileklerinize, sevgiler:)

      Sil
  8. Yazma serüveninizde nice yıllar dilerim 😊🎉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz, çok teşekkür ederim Işın Hanım, sevgiler:)

      Sil
  9. Ne garip! İsminizi, suretinizi, cinsiyetinizi dahi bilmiyorum. Şu 01'lerden oluşan sanal dünyada, hakkınızda tek bildiğim: okuduğumuz/yazdığınız kitaplar. Kebikeçlerin çok azaldığı bugünlerde, bu da az şey değildir. Bunu aratmayacak, nice daha iyi yıllara!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti Süleyman Bey, çok doğru dediğiniz, blog dünyası siz değerli dostları kazandırdı bana, daha nice yıllara beraber, çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için:)

      Sil
  10. Blogunuzun 11.yaşı kutlu olsun. Daha nice bloglu yıllara diyelim..🎈😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz ERtuğrul Bey, hep beraber inşallah..:)

      Sil
  11. nice güzel yıllaraaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  12. 11. yılınız kutlu olsuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim çok naziksiniz:)

      Sil
  13. Böyle uzun süredir yazan blogları gördükçe çok mutlu oluyorum. Biz hep yazalım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen Şule'cim çok teşekkür ederim sevgiler:)

      Sil
  14. Yazsak da yazamasak da blogumuzun, blogların olması çok güzel, nice senelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksin Narda'cım çok teşekkür ederim, hep beraber inşallah:)

      Sil
  15. Nice yıllara ben de çok seviniyorum blog yıldönümlerimde ☺️🎉🎊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz Derya Hanım çok teşekkür ederim güzel dileklerinize:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...