9 Mayıs 2021 Pazar

Son Durum


Baktım elimdeki kitabı bugün de bitiremiyorum, sizden daha fazla uzak kalmayayım dedim. Şöyle sürükleyici bir romana kendimi kaptırmayalı bayağı oldu. Şu ara biraz hobilerimle haşır neşir oldum. Fotoğraftaki (onu da yamuk çekmişim) anneme anneler günü için yaptığım (boyamasını yaptığım yani) ayna, çok sevdiğim ilüstratör Feridun Oral'ın bir çalışmasını biraz değiştirdim. Kullandığım kalem su bazlıymış (ben sabit kalem sanıyordum) verniği sürünce bazı yerler dağıldı, eh bu da böyle olsun, ne yapalım:) Tüm annelerin anneler günü kutlu olsun... Yakında kitaplarla görüşmek üzere:)

 


21 yorum:

  1. Çok güzel olmuş Eren Hanım, elinize sağlık. Tüm annelerin günü kutlu olsun, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Gül Hanım sizin de anneler gününüz kutlu olsun, sevgiler:)

      Sil
  2. Benim kitaplarım da elimde sürünüyorlar :)

    Eline sağlık, çok güzel olmuş bence.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir ağırlık var evet:) çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  3. Bence çok güzel bir çalışma olmuş ve eminim Anneniz çok mutlu olmuştur:-) Tüm Annelerimizin Anneler Günü Kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  4. Bence çok güzel ve hoi olmuş,mavili kedi çalışması..🙂 Desenleme çalışması da güzelmiş,emeğinize sağlık..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel yorumunuza Ertuğrul Bey:)

      Sil
  5. Çok orijinal olmuş, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  6. emeğine, yüreğine sağlık. Şöyle kendimizi kaptırıp bir romana, okuduğumuz saatleri hatırlamasak ne güzel olacak mesela :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Eylem'cim:) evet o zaman rahatça sıkıcı kitaplara gömülebileceğiz:)))

      Sil
  7. Çok güzel olmuş, elinize sağlık:)) Kedi desenlerini ayrı severim ve aynaları da çok severim. Çok beğendim:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim güzel yorumunuza:)

      Sil
  8. Çok güzel olmuş Eren. Ellerine sağlık. Bu aralar ben de kitap okuyamıyorum, bitiremiyorum. Günde 30-50 sayfa anca okuyorum. Hiçbir kitap kendini okutmuyor. Aynı anda sekiz kitaba başlamışım. Hiçbiri bitmeyince okuyasım gelmiyor. Havalar ısınınca böyle oldu sanki. Zamanla düzelir artık.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...