23 Kasım 2021 Salı

Kayıp Defter - Gülsevin Kıral


Çocuk kitapları okumayı seviyorum, Günışığı Kitaplığı da sevdiğim bir yayınevi. Bu 124 sayfalık kitabımız da yeni çıkmış.  Yazarımız 1959 doğumlu,  pek çok çocuk romanı ve hikayesi yazmış.

Hikayemiz, matematik öğretmeni Titiz Filiz'in not defterini kaybetmesi ile başlar; öğretmen 6A sınıfını suçlar ve defter bulunmazsa hepsine kırık not vermekle tehdit eder. Bu durum bütün sınıfı birbirine düşürür ve suçlu avı başlar...

Düzgün yazılmış güzel bir kitap,  yalnız çocukların arkadaşlarının çantasını karıştırmaları ve öğretmenler odasının anahtarını çalmaları -sonradan hatalı olduklarını anlasalar da- hoşuma gitmedi. Yine de çocukların olabileceği bir kitap, keyifli okumalar:)


14 yorum:

  1. Titiz Filiz :) Ay ben hiç bir matematik öğretmenimi sevmedim kötü anılarım canlamnır okuyamam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam da öğretmenler gününe denk gelmiş:) okumasanız da büyük bir kayıp olmaz Sevim Hanım sevgiler:)

      Sil
  2. Merhaba,
    Benim yeni kitabıma bakabildiniz mi? Merak ediyorum, heyecanla bekliyorum yorumlarınızı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 80 sayfam kaldı Mert'cim harikasın, bir sonraki yazım Uçurum Zamanı hakkında olacak:)

      Sil
  3. konusu şeker gibiymiş, çocuk polisiyesi hihihi :)

    YanıtlaSil
  4. çocuk edebiyatı ara ara okuyorum, çocuklarla ilgili eserlerde biraz daha hassas yaklaşılması gerekiyor haklısın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle Bahar'cım, çok teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  5. Titiz Filiz ismine bayıldım :-)

    YanıtlaSil
  6. Ben de çizgi film izlemeyi seviyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet biraz iyimserlik ve neşe doluyoruz :))

      Sil
  7. Çocukların okuyabileceği bir kitap o zaman,çocuklar alıp okumalı,içlerindeki okuma ve yazar ruhları canlanmalı biraz..Emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap okumanın çocuklar üzerindeki etkisi muhteşem gerçekten Ertuğrul Bey, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...