14 Şubat 2022 Pazartesi

Çekiliş Kazandım :)


Çok severek takip ettiğim bloglardan biri sevgili Şule'nin blogu. Şule çook uzun zamandır harika bir şey yapıyor; her ay bloguna yorum yapan kişiler arasında yaptığı çekilişle kazanana 3 kitap hediye ediyor; üstelik kitapları listeden seçiyorsunuz. Bu benim ikinci kazanışım. Seçtiğim kitaplar;
  • Juliette Cemiyeti - Sasha Grey
  • Suya Yazılan Hayaller - Lisa Kleypas
  • Tıkanma - Chuck Palahniuk
Şule'ye çok teşekkür ederim, harika bir sürpriz oldu, yeni kitaplarımı okumak için sabırsızlanıyorum:) Siz de şansınızı denemeyi unutmayın:)


 


16 yorum:

  1. Tebrik ederin, keyifli okumalar dilerim:))) Sizin kazanmanıza çok sevinmiştim:))) Şule'yi ayrı seviyorum:))) Kitaplar çok güzel, yorumları merakla bekliyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar naziksiniz, bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim, size de bol şanslar, sevgiler:)

      Sil
  2. İyi okumalar, geçtiğimiz aylarda ben de kazanmıştım, Şule çok düşünceli. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu, çekiliş kazanmak çok zevkli gerçekten:)

      Sil
  3. sasha grey, kim biliyor musun? hem yazar hem oyuncu, kiralık sevgili, açık pencereler, filmleri, çok ünlü biri, sonradan yazar oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen söyleyince baktım şimdi, şaşırdım bayağı Deepcim:)

      Sil
  4. Bu blogu biliyorum blogsozlukte favlayip yazilari okumayab blog ^^ neyse sizin isinize yaramis ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogsozluk`u bilmiyorum ama Şule uzun zamandır tanıdığım ve sevdiğim bir arkadaşım, teşekkür ederim:)

      Sil
  5. Keyifli okumalar diliyorum size...

    YanıtlaSil
  6. tebrik ederim Erencim, keyifle okumanı diliyorumm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Bahar'cım kocaman sevgiler:)

      Sil
  7. Beni gerçekten okuyan ve her zaman desteğiyle yanımda olan birinin çekiliş kazanmasına ayrı bir mutlu oluyorum. Şansın daim olsun Erencim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel sözler bunlar Şule’cim çok mutlu oldum çok teşekkür ederim, senin gibi bir dost en büyük şans, sevgiler:)

      Sil
  8. tebrikler, keyifli okumalar dilerim

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...