22 Aralık 2021 Çarşamba

Kimya Dersleri - Meredith Goldstein

 


Dex Yayınları'ndan 2019'da çıkan 282 sayfalık kitabımızı Talin Ataman çevirmiş. 17 yaşındaki Maya'nın, MIT'de (Massachusetts Institue of Technology) saygın bir araştırmacı olan annesi 2 yıl önce ölmüştür, arkasında ise tamamlanmamış bir araştırma bırakmıştır. MIT'de staj yapmakta olan ve erkek arkadaşından yeni ayrılmış olan Maya, bu deneye devam etmeye karar verir çünkü bu deney ona biten ilişkisini kurtarmak için bir fırsat gibi görünmüştür. Deney feromonlarla ilgilidir; karşınızdaki erkeğin dna'sını kullanarak hazırladığınız serum içmeniz durumunda ona çekici gelen kokular salgılıyorsunuz ve işte aşk!! Bu deneyin asli kahramanı (tabi kendisinin haberi yok ama) Maya'nın eski sevgilisi Whit ama buna gerçek bir deney diyebilmek için başka denekler de olmalı... Bu deney Maya'yı gerçek aşkına kavuşturacak mı acaba?

Bu kitabı çok sevdim, çok tatlı bir gençlik kitabı, kolay okunuyor, sürükleyici ve tabi romantizm içeriyor. Tavsiye ederim, keyifli okumalar:)


18 yorum:

  1. ne hoş konu bu, okuyum bunu pekuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok keyifli Deepcim evet, dex yayınlarını seviyorum:)

      Sil
  2. iksir ustasını rahmetle anıyorum buradan. :)

    YanıtlaSil
  3. Başka denekler derken? Birkaç kişinin serumunu mu içiyor anlamadım? Sevimli görünüyor Eren Hanım, böyle kitapları severim elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gül Hanım, sırayla 3 denek için 3 serum hazırlanıyor, tatlı bir kitap gerçekten, sevgiler:)

      Sil
  4. Kitabın konusundan seveceğim diye düşündüm ve not aldım. Sizin yorumladığınız çoğu kitabı not alıyorum:))) Dex Yayınları kitaplarını severim genel olarak:))) Emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz beni çok mutlu etti:) ben de geçenlerde sizin tavsiyenizle (papatya kokulu yoktu ama:)) çay ve manolya kokulu kitaplardan aldım:) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  5. konusu farklı geldi, okunur:)
    emeklerine sağlık Erencimm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Bahar’cım eğlenceli ve tatlı bir kitap, çok teşekkür ederim yorumuna sevgiler:)

      Sil
  6. Eskiden insanları kendilerine aşık etmek için sihir,büyü falan yaparlarmış,bu yazar işin formulünü bulmuş gibi kimya ile insanları kendine aşık etmeye çalışıyor,başarılı olmuş mudur acaba,gerçekten çok ilginç kitapmış..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Ertuğrul Bey, bu da onların çağdaşı işte:)) çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. Tam benlik. Okurum ben bunu. Teşekkürler Eren :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyifli bir kitap Şule'cim çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  8. vay süper bi şey bu ya, zamana yenilmesem hemen derdim ama muhtemelen bir başka hezimet ile sonuçlanır :D tenk yu paylaşım için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) soulmates diye bir dizi var Eylem'cim, ilk birkaç bölümü ilgini çekebilir:) çok teşekkür ederim yorumuna:)

      Sil
  9. Konusu çok sevimliymiş gerçekten, kesin severim :)) Biraz erken ama şimdiden iyi yıllar diliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili Kağıt Salıncak seversin bence de, çok teşekkür ederim yorumuna, iyi yıllar:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...