8 Aralık 2021 Çarşamba

Korku Gecesi - R.L. Stine

 


1943 doğumlu Amerikalı yazarımızı keşfetmem, Netflix'in Fear Street üçlemesi sayesinde oldu; filmleri beğenmedim ama yazar ilgimi çekti. Stine çok üretken bir yazar, hikayeleri de pek çok film ve diziye uyarlanmış. Ayrıca "Haylazlar Okulu" serisi çok meşhur.

Beyaz Balina Yayınları'ndan 2001'de çıkan kitabımız 171 sayfa ama sayfalarda o kadar fazla boşluk var ki, siz ona 60 sayfa deyin; 1-2 saatte okudum.

Liseli dört genç eski bir arkadaşlarına rastlar, böylece geceleri sokakta zararsız eğlenceler peşinde koşmaya başlarlar; ancak iş matematik öğretmenlerinden intikam almaya gelince durumlar değişir... Çerezin çerezi bir kitap diyoruz buna sevgili okurlar:))


19 yorum:

  1. Çerezin çerezi tabiri ilginçmiş. :))
    Korku severim ama gerçekten korkutmalı, okuduğumuza değmeli. :)
    Yazarı duymamıştım, tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazar sayesinde buldum bu tabiri Duygu:)) oldukça hafif bir kitap, yorumun için ben teşekkür ederim:)

      Sil
  2. Sanırım pek memnun kalmadınız :)

    YanıtlaSil
  3. Kütüphanede bulursam okumalik satin almalik degil yani;)

    YanıtlaSil
  4. Yazarı bir yerden gözüm ısırıyor diyecektim ki Haylazlar Okulu dedin, Kerem'in bir hayli okumuşluğu vardı diye hatırlıyorum, tenk you canım, bazen çerez çok iyi oluyor fazlası sivilce yapıyor ama :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o seri de o kadar popüler ki merak ediyorum Eylem'cim, çerezler konusunda aynen katılıyorum, sevgiler:))

      Sil
  5. arada okunabilecek kitaplardan diyorsun yani:)
    teşekkürler Erencim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet Bahar'cım özellikle yolda falan:) çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  6. Çerezlik niyetine tükettiğiniz bu kitabın daha çok eğlenceye hizmet ettiğini anlayabiliyorum. Anlayamadığım neden kapağın bu kadar özensiz oluşu. Kapağa göre yargılamayın denir, bu kitap bu sözü yerinden oynatıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. size aynen katılıyorum, öylesine bir resim koymuşlar, daha özenli olabilirdi, çok teşekkür ederim yorumunuza:)

      Sil
  7. pekii, keyifle okunabilir gibi duruyoo :) ilginç bir osmanlı vampir romanı çıkmış, ıstrancalı abdülharis paşa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Deepcim:) oo süper hemen bakıyorum teşekkür ederim haber verdiğin için:)

      Sil
  8. Çerez kitapları severim ama çerezin çerezini okuyacak kadar vaktim yok sanırım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) iyi tarafı bir saatte okuyup bitiriliyor Şule’cim:)

      Sil
  9. Korku kitabının korkusu matematik hocası demek ki..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öğrencilerin kabusu evet:)) çok teşekkür ederim yorumunuza Ertuğrul Bey:)

      Sil
  10. Listeye almayalım o halde ☺️

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...