27 Eylül 2022 Salı

Doğaüstü Olmak - Joe Dispenza

 


Joe Dispenza, Amerikalı nörobilim uzmanı, kayropraktolog ve yazardır. Yazardan daha önce Plasebo Sensin ve Kendiniz Olma Alışkanlığını Kırmak isimli kitaplarını okumuştum. Bu kitabı yine Ray Yayıncılık'tan Eylül 2020'de çıkmış (çıkar çıkmaz almıştım), kaynaklar ve ekler dahil 416 sayfa, Cengiz Yücel çevirmiş.

Bu kitap da aslında içerik olarak diğer kitaplarına benziyor, doğa üstü olmak burada doğal eğilimlerimizin önüne geçerek (olumsuz ruh halinde, her zamanki doğal rutinlerimizde, bağımlılıklarımızda takılı kalmak), başka bir insan olup istediklerimizi hayata geçirmek ve hatta mistik deneyimlere adım atmak... 14 bölüm var içinde, yazar ilk bölümlerde teorilerinin bilimsel dayanakları üzerinde durmuş, devamındaysa ek enstrümanlara yer verilmiş, amacımıza giden o özel ruh durumunu tüm gün koruyabilmek için yürüyüş meditasyonu, zihin filmi hazırlama (ben yaptım, çok zevkli:)), daha farklı meditasyonlar, epifiz bezinin aktive edilmesi... Ve tabi örnek vakalar...

Joe Dispenza konusunda bir numara, ben onun yazdıklarından çok fayda gördüm, hatta kitaplarını okurken kendimi o kadar iyi ve güçlü hissediyorum ki, bu kitabı bitmesin diye az az okudum, şu kitap aylardır elimde... Bu kitabı ilk ikisine göre -özellikle epifiz bezi konusu- biraz daha derin bilgiler içeriyor, yazarı ilk defa okuyacaksanız ilk iki kitabından başlamanızı öneririm. Keyifli okumalar dilerim...



16 yorum:

  1. İlginç görünüyor Erencim. Bizimle paylaştığın için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim Duygu'cum sevgiler:)

      Sil
  2. madem öyle peki okuruuuum :)

    YanıtlaSil
  3. Sanırım bu kitap bana pek uymayacak:( Bu tip konularda inanmak çok önemli ben pek yapamıyorum. Elinize sağlık Eren Hanım, keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gül Hanım biliyorum kişisel gelişim kitaplarını sevmediğinizi:) çok teşekkür ederim yorumunuza, sevgiler:)

      Sil
  4. Yazarı ilk kez senden duydum, biraz araştırayım bakalım. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bayağı bir takipçisiyim:) umarım seversin, sevgiler:)

      Sil
  5. Yazarı duydum ama kitaplarını okumadım:) Kişisel gelişim kitaplarını severim ama hepsini değil, bazıları saçma geliyor. Sizin önerdiğiniz kitapları seviyorum:))) Bu kitaba bakacağım, emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz çok teşekkür ederim:) Bence Joe Dispenza konusunda bir numara, beni çok motive ediyor, umarım seversiniz, sevgiler:)

      Sil
  6. hiç okumadım yazarın kitaplarını merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım seversiniz, yorumunuza teşekkür ederim:)

      Sil
  7. Hımm zihin filmi hazırlama! Denemekte fayda var bugünlerde:) Aldım okuma listeme. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerseniz yorumunuzu merakla bekliyor olacağım:) kitabı da seversiniz umarım, keyifli okumalar dilerim:)

      Sil
  8. Son zamanlarda bu tarz kitaplar hoşuma gidiyor. Yazarı ilk kez duydum Eren. Hemen not alıyorum. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben instagramdan da takip ediyorum yazarı Şule'cim bayağı motive ediyor beni, umarım seversin sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...