17 Aralık 2022 Cumartesi

Biraz Da Hobiler :)

 Son zamanlarda instagramda paylaştığım bir kaç çalışmama burada da yer vermek istedim:) Bir de tabi kitap severlerin hoşuna gidebilecek bir ürün; kitap mührü. Aslında kitaplarda iz bırakmayı sevmiyorum, bir de zaten okuduğum kitapların %97'sini elimden çıkardığım için "Eren'in Kitaplığı" diye damga basmam da yersiz olur haliyle... Amaaaa, gelin görün ki kendi tasarladığım bir mühür fikri, hele de kıymetlimiz Şükran'ın resmini taşıyan bir kitap mührü fikri aklımı çeldi işte... Şükran da kim? dediğinizi duyar gibiyim...




Bu güzel yüz her yerde olmalı:)) Böyle bir tasarım yaptım ben de...

Sonuç çok hoşuma gitti, mühürce firmasına yaptırdım, O hevesle bir sürü kitabı damgaladım:))


 Bunlar da son çalışmalarımdan favorim olanlar;




Görüldüğü üzere bir anahtarlık :)



Harry Potter'ın tasarımı bana ait değil, instagram'da gördüğüm bir rozetten yaptım (garden.souls hesabı)...



Bu kedicik de çift taraflı... 

Ve bonus; siz sevgili bloggerlar için, henüz instagramda paylaşmadığım en son çalışmam;


Bunun bir kısmını bir yapboz tasarımından yaptım...

Çerçevesi ile de böyle, çerçevesi de mdf üzeri kendi tasarımım, çok soluk görünüyor burada ama...


Bonus 2: Bu da beni çok uğraştırdı:)) nette bulduğum fotoğrafları kolajladım:)

 


İşte böyle:)

28 yorum:

  1. Şükran çooook tatlı:)))) Kedileri aşırı seviyorum, çok ama çook tatlılar, huzur veriyorlar:))) Mühür tatlı olmuş, ben de kitaplarda iz bırakmayı pek sevmem, hediye ettiklerime not olarak yazarım ama çok sevmiyorum kitapların içinde yazı filan olmasını:)
    Ben yaptığınız çalışmalara bayılıyorum, instgramdan keyifle takip ediyorum, Journal defterleri çok sevmiştim, epoksi dondurmalar çok hoşuma gitmişti, kedicik de çok sevdiklerimden oldu:))) Hepsi birbirinden güzel bu üçünü daha çok sevdim:))) Elinize, emeğinize sağlık:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, kedisiz olmaz diyenlerdenim ben de:)) Çok naziksiniz, değerli desteğiniz için çok teşekkür ederim, çok mutlu oluyorum inanın:) Çok sevindim beğenmenize, bu güzel yorumlarınız bana büyük motivasyon oluyor, çok teşekkür ederim tekrar:)

      Sil
  2. Mührü çok sevdim, kedi ne tatlı. Çok güzel tasarlamışsın Erencim eline sağlık. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Duygu'cum, benim de çok hoşuma gitti:)) Şükran'a çok düşkünüz:))

      Sil
  3. Her biri ayrı güzel,. emeğine sağlık ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksin Gülşah'cım güzel yorumun için çok teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Şükran çok tatlişşş:) mühür ve diğer çalışmalarına bayıldımm, emeklerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Şükran'ın yüzü her yerde artık:)) çok teşekkür ederim Bahar'cım sevgiler:)

      Sil
  5. El emeklerinize bayıldım Eren Hanım hepsi çok güzeller, elinize sağlık. Mühür fikride çok hoşmuş:) Bende kitaplara ismimi yazıp tarih atarım ama kitaplarımı bir yerlere vermeye başlayınca sevimsiz geldi, bundan sonra vereceğimi düşündüklerime bir şey yazmayacağım:) keyifli hobiler, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok naziksiniz Gül Hanım, güzel sözleriniz için çok teşekkür ederim, haklısınız ben de öyle dışarı verdiğimden yazmamayı tercih ediyorum:) yorumunuz için çok teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  6. Mühür fikri kesinlikle harika:) Bir nevi imza, marka gibi olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, benim de çok hoşuma gitti:)

      Sil
  7. hepsi güzeeel :) yılbaşı şeysi en tatlısı bi de mühür :)

    YanıtlaSil
  8. Hepsi de çok güzel olmuş ellerine sağlık, mühür de çok başarılı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmene sevindim:)

      Sil
  9. Yaa favorim Şükran. :) Hepsi de birbirinden güzel meğer gizli ne maharetler varmış. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükran'ımız evet:)) yaa, çok teşekkür ederim yorumuna, sevgiler:)

      Sil
  10. Maşallah ne kadar yeteneklisin Handan. Hepsine ayrı bayıldım ama anahtarlık ve kedi heykeli ayrı hoşuma gitti.

    Kitap mührüne bir dönem ben de heves ettim ama dediğin gibi kitaplarımın çoğunu satıyorum ya da takasta kullanıyorum. O zaman insanlar temiz kitaplar istiyor. Bu düşüncemden vazgeçtim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Şule'cim, herkesin farklı şeyleri beğenmesi çok hoşuma gidiyor:) Haklısın ben de bu sebepten çok fazla kullanamayacağım sanırım ama olsun:))

      Sil
    2. Birikmiş blog yorumlarını arka arkaya okuyup yorumlayınca isimleri karıştırmışım. Sen de hiç bahsetmeyip beni utandırmamışsın. Teşekkürler Eren :-)

      Sil
    3. :) Ne demek Şule'cim, aşkolsun:)

      Sil
  11. mühür olayını bir ara ben de düşünmüştüm fakat o zamanlar kitaplarıma not alamadığım, satır altlarını bile çizemediğim için yaptırmamıştım, şimdi bir anda aklıma karpuz kabuğu düşürdün :)) Senin tasarım muazzam yalnız, bayıldım. El emeklerini çok seviyorum bu anlamdaki yaratıcılığın muazzam , yüreğine, bileğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Eylem'cim, güzel yorumun için çok teşekkür ederim:) mühür yaptırırsan mutlaka paylaş lütfen, sevgiler:)

      Sil
  12. Bu kadar kitap aşkı kedisiz olmazdı. Ne kedisiz ne kitapsız. Yazınızı çok sevdim.Elinize, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Defne Hanım, ne kedisiz ne kitapsız:) çok naziksiniz çok teşekkür ederim değerli yorumunuza:)

      Sil
  13. Hepsi birbirinden güzeller bu tasarımların. Kedili her şeyin yeri başka ama :) Taştaki Harry Potter çizimi de ne karizmatik olmuş öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok naziksiniz, güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...